הבלוג של אדל
שלום! שמי אדל. אני בן עשר. אני לומד בבית הספר הלטיני רני. יש לי שלוש אחיות. הבכורה בת עשרים ושלוש, האמצעית בת עשרים ואחת והצעירה ביותר, המבוגרת ממני, בת שש עשרה. יש לי גם כלב. קוראים לו ויסקי, והוא בן שש. אני במקור מכפר כנא, אבל אני גר בנוף הגליל. כל חבריי לכיתה הם חברים שלי, ואני מאוד אוהב את הילדים בכיתה שלי. התחביבים שלי הם תכנות, כדורגל ונגינה בפסנתר. בעתיד, אני רוצה להיות מתכנת. כל יום אני נהנה לשחק במחשב